-Nattis Värld- -

Skolaaa

Fyfan va seg jag va me o kma upp imorse:P fast i och för sej hur mkt sov jag? haha.. Somna runt 3 inatt o sen skulle jagvakna kvart i 6.. Efter jag ätit frukost o klockan va typ 06:05 ställde jag klockan på tjugo över o tänkte jag sover en kvart till haha :D..Sen va d ba till o göra sej iordning o sån skit haha..missa nästan bussen men pappa körde mej som tur e :D Va skulle man gjort utan pappa(A)...

Nu sitter jag i skolan o ba väntar på spanska lektionen.. Så tråkigt o alltid behöva vänta på lektioner :P Sitter o kollar lite facebook o sånt där

Iaf här kmr nattens klipp, haha rolig!:D



HAhaha Crazy shiiit :D

Ajaa nu ska jag dra mej till hus nr 11 spanska lektionen börjar 8:40..Byebyeeeeeeeeee
//natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0