-Nattis Värld- -

SKIT DAG!!

Asså hela den här dagen har fan gått åt helvete :S inget har funkat bra för mej idag..

D börja me att jag försov mej.. som vanligt:S.. o missa gympan o halva svenskan, va som visade sej sen va att även geografin va inställd idag nt ba spanskan..alltså åkte jag te den fucking skolan för att va där i en jävla halvtimme :S:S:S:S.. sen tänkte jag att jag skulle gå o simma jag hade me mej grejer te de så jag gick o kom te typ håstenshallen o kom på att jag glömde shampoo o sån skit.. så d sket sej..gick en stund te katrin sen va d ba o åka hem o sen aaah...

Assåå att ens saker o ting kan chocka mej längre?? :S:S vrf ens bry sej om nåt längre fan ingenting funkar längre.. fuck life assåå blir så fucking jävla irriterad på allting idag..d krävs mkt för o muntra upp mej nu!! :@

OOOOOOOOOOOHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH :@

aja nu känns d verkligen som : Does anything matter anymore?
Om man bryr sej o man lägger ner tid på nånting o man hoppas på nånting o man typ förväntar sej nåt så går d ba nt sen :S så aah :S får la ba skita i :S
fan vet nt .. fuck it...

fuck everyting!:S


Lägger in en bild på R.P så får ni nåt fint o titta på
//natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0