-Nattis Värld- -

Life as it is<3

Nu är jag tillbaka igen efter ytterligare ett långt uppehåll. Men nu ska det vara slut på mina uppehåll faktiskt!

Efter mina utlandsresor har livet rullat på som det ska med skola och jobb, förutom det har jag alltid bra dagar med mina tjejer! Mycket har bestått av mysiga tjejdagar, sleepovers och firande av födelsedagar.
April och maj har varit smockade med födelsedagar. Bland annat firade vi Bahar, som fyllde år på valborg, hade en väldigt god vän till mig på besök några dagar på påsklovet, då var familjen bortrest, endast jag, Madde och Coffe var hemma. Vi hade det supertrevligt i alla fall:).  Sedan var jag i Göteborg med gänget där och firade att Emelie äntligen fyllt 20 år.

Den senaste tiden måste jag nog säga att jag blivit lite shopping mainiac. Efter att pengarna kommit har jag gått in på Gina flera ggr. Can´t help myself. I april var jag såpass duktig att jag fick köpt mina första Converse.


 
Två av de senaste toppar/linnen jag köpt från gina. Den i rött har jag även i grönt! :) Addicted, I know


Sedan får jag väl ta och visa min studentklänning jag köpte och samt klänningen jag köpte för att ha när vi firade Emelies födelsedag. Jag vart riktigt nöjd med klänningarna, det tycker jag man alltid blir när man köper grejer på Nelly.



På Emelies födelsedags fest



Studentklänningen.

Jag vet inte vad ni tycker men jag älskade de i alla fall, det är väl det som spelar roll egentligen :). Båda två är väldigt fina till en solbränd hud:). Nu innan studenten ska jag sola som en galning. Har blivit lite beroende tror jag (A)

Jag har fastnat totalt för ett par skor på topstreetwear. De ser ut såhär:



Sneakers med klack! Alltid velat ha! synd bara att de kostar ca 700 kronor. Men vi får la se!

Nu får jag väl endå ta och berätta lite om helgen! I fredags åkte jag till Malmö! Skulle hälsa på den käre vännen jag berättade om längre upp i inlägget.
Det var mitt första besök i Malmö faktiskt, staden är verkligen jättefin! Trivdes jättebra, det var nog inte första gången jag åkte dit! När jag väl kom dit så fick jag vänta lite, men det gjorde inget. Fick sitta och njuta av det goda vädret. Jag har nog aldrig blivit så.... hur ska man säga, uppraggad (?) innan. Fick inte vara ifred förrän Leon kom dit.

Första dagen var det att åka till Värnhem, Rönnen där jag skulle sova hos Maggie och Mohamed, vänner till mig. Så vi lämnade min väska så stack vi ut igen. Hem till honom för att fixa hans väska, han hade match då (fotboll). Det var jättekul att få se honom spela :) Han är jätteduktig! Hans lag skulle möta Rosengård. Hehe, det var väl roligt att få se lite av det stället, tror inte jag såg ett enda blont huvud, haha!
Sedan var vi hemma hos honom och åt jättegod mat!!

Lördagen såg ut som så att han kom och hämtade mig så fick jag se mer utav Malmö, han visade mig stranden och lite sådant, käkade lite. Sedan var jag hemma med Mohamed och tog det lugnt innan jag skulle hem till Varberg. Så fick jag träffa älskade Bahar, Nella, Eve och Alberto för att bli upphämtad av pappsen:)

Här kommer lite bilder:


HÄR SKA JAG BO!!!

Söta vi är va :)

Är riktigt nöjd med hur livet ser ut idag, saker och ting går väldigt bra för mig och studenten närmar sig med stormsteg!

Hoppas ni gillade min updatering. Nu ska jag bli duktig med bloggandet igen! Hörs imorgon, Puss&Kram <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Riktigt söt kille!

2011-05-24 @ 12:13:56
Postat av: Fancii

Äntligen bloggar du igen! Vilken söt kille vart hittade du han någonstans då? =)

2011-05-25 @ 18:25:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0