-Nattis Värld- -

Italien, Rom, Pompei <3

Äntligen ska jag börja med bloggandet igen, det har varit ett väldigt långt uppehåll, det har varit fullt upp. Men här kommer i alla fall en update om hur min resa till Italien var.

Vi åkte den 6 april. Jag var så himla exaltrerad, som alla de andra. Denna resan hade vi väntat på i tre år nu och äntligen skulle vi få den :D



Satt med Elias och Dorlir på planet både tur och retur. Mina homies haha.



Flög över Alperna. Det var riktigt häftigt! :D




Hela gruppen, nedanför fanns Spanska trappan :D Det var jättemkt folk verkligen. Fortsatte man rakt från från trappan så fanns en fontän och sedan en gata med alla lyxiga affärer som Prada, Gucci, jimmy choo och många andra. Det var riktigt häftigt :)





Fontana di Trevi var jättevacker! Slängde i ett mynt och önskade mig något, vad jag önskade får ni inte veta;)

Detta var första dagen, för att korta ner mitt inlägg slänger jag in lite bilder från dagarna som följde.


Jag och mina rumskamrater :) från v, Elin, Mikaela, Jonna och slutligen jag :)


Colosseum!


På palatinen! Det var oerhört vackert med en massa saker att se!



Notera Dorlirs arm till höger haha!



Denna resan var helt underbar, jag har haft jättesvårt att välja ut ett par bilder för jag har nästan 1300 st. Men vi fick se en massor med olika platser och saker, massa kyrkor och liknande. Vi var även i Pompei. Allt var helt jävla fantastiskt :D
Vi var även på stranden och badade 2 ggr. Årets första dopp blev i Rom! Så nice! Vi åt jättemycket god mat och på kvällarna var det lite party på hotellets terass.

I Rom var det den varmaste våren på 100 år så vi fick jävligt mkt färg! Vi hade typ 30 grader, om nt mer ibland. Det var helt underbart! Jag vill åka tillbaka!! :D
Har blivit som besatt nu av att hålla färgen, försöker sola så mkt jag kan :D

Hoppas ni fick se något intressant i mitt inlägg. På facebook har jag lagt upp 600 bilder för ett tag sen så det är bara att kolla där om ni vill :)

Efter detta kommer ett inlägg om hur livet är nu och hur allt ser ut efter resorna.

Ha det så bra sötnosar <3 Tack för att ni läste

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0