-Nattis Värld- -

I love massage!

I söndags var det jobb, hajen och köpa hårfärg, hem och fira lillebrorsan Christoffer som fyllde år och sedan slängde jag i en blekning i håret. Ni skulle sett mig jag såg ut som ett lejon:D HAHA

Efter det åkte jag hem till Elena så slängde hon i en ljusbrun färg i håret. Så nu är det brunt people. Det är jättefint och jag är supernöjd!
Har tyvärr inte lyckats få en bra bild på det men det kommer :)


Igår så var det skola, men endast spanska. Efter skolan träffade jag Nella och Bahar men bara för en kort pratstund. Så blev det att hälsa på Katrin och Inti så blev det sleepover! Me like!


Idag Fick jag ta mig till skolan hade endast italienska så fick skriva klart uppsatsen vi skriver om romresan där. Sedan träffade jag Betim så fick jag massage av honom eftersom han går den kursen! Det var riktigt jävla nice ska jag säga! :D Duktig pojk!
Vad som händer mer idag återstår väl att se. Behöver plugga lite men tror att jag åker och hälsar på lilla Elenita igen :D <3

Det var väl en update om de senaste dagarna, rätt tråkigt att läsa faktiskt HAHAHA :D

Försökt att ladda upp lite bilder men det verkar som om att blogg.se har lite problem idag. Nåja. Ha det göttans :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0