-Nattis Värld- -

Svar till kommentar;)

Det har inte hänt så mycket den senaste tiden faktiskt. Skola, jobb, packning, umgås me brudarna ;).
Är sjukt spänd inför mina resor nu! På söndag bär det av! KÄNT WÄJT ANIMÅR!!!


-den som gapar efter mycket mister ofta hela stycket...


Den här kommentaren hade jag fått i förra inlägget. Kan inte den som skrev detta vara så snäll och berätta för mig vad personen ifråga menar med detta :) Hade dessutom varit väldigt intressant att veta vem du är;)
Får väl också tillägga att jag tycker att det ibland händer att man får lite roliga kommentarer och sådär. Kan det vara så att de alla är från samma person?

Nyfiken-nyfiken-nyfiken. Det är jag det.

Kul om man får reda på om personen ifråga faktiskt är den jag tror. Oj oj oj :) Då blir det -
Den som gapar efter mycket får snart lära sig hur man håller käften ;)



Sen ville jag också vara såpass gullig att skicka ett hjärta till en speciell person "<3" Hoppas du förstod att det var till dig;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0