-Nattis Värld- -

Sthlms resan<3

Jag börjar där jag avslutade senast :)

Jag gjorde mig ju iordning som sagt för att gå och se Enno och bandet spela! Asså det var så jävla lyckat. Jag var så jäävla stolt och hade fruktansvärt ont i halsen sen haha. Kan väl inte klaga. Man väljer väl själv om man ska stå och skrika och gapa :D
När han kom hem från jobbet så fixade vi lite och förberedde oss. Sen åkte vi bild till Harry B James. Hade det jättetrevligt med folket där och god mat.
Alltid trevligt att träffa nya människor och uppleva nya saker.

När allt var klart så kom vi hem till slut, satt och softade lite men sedan orkade jag inte vara vaken mer. Var väl lite tråkig men jag höll på att somna sittande :P haha

Dagen efter så vaknade jag ganska sent. Men gick upp och gjorde mig iordning, väntade på att Enno skulle komma hem från jobbet. Så gick vi sedan ner till Salem centrum och käkade sushi :D
Sen så blev det lite umgänge med folk hemma hos Enno, drack lite. Eller kröka som man säger i Sthlm. Så blev man full. Eller tankad som man säger i Sthlm.
HAHA. Man får alltid lära sig nya ord av dem.
Asså, ni vet de uttalar ordet "fjortis" som "fjåårtis". Så jävla fult. Och när jag påpekar detta blir man ju en aning nerröstad eftersom man är omringade av stockholmare! HAHA

Sen på lördagen skulle jag åka hem. Hade velat stanna längre men det kommer väl fler tillfällen :D

Hade det verkligen jättejättetrevligt :D!!!!



Enno förbereder sig för att vara grym på scen.
Finns inga ord för hur stolt jag är över honom. Han spelade fan med guitarren över huvudet. Sedan spelade han med tänderna till och med :O hahah. Han är en riktig jävla rocker alltså! GRYM ÄR DUUUU!!!



Såhär såg jag ut innan det var dags att gå. Snodde Ennos hatt och hade ett svart linne med vitt strass på ryggen. Hade även ett par svarta leggins med skinndetaljer.
Fick höra under kvällen att "du ser mycket rockigare ut än vad jag hade förväntat mig" jag svarade: "Ja men det är bara för idag" :D



Han rockade som fan!! :D



Bild på Enno och Oliver. Han är en riktigt skön kille han med. Vi fick oss ett trevligt nattsamtal:)
Denna bilden är ifrån när killarna skulle följa mig till centralen. Så detta är i Salem.


Hade verkligen skitkul där. Jag kan tänka mig att nästa gång blir ännu bättre.
Jag är sådan som person att jag älskar att träffa nya människor och få göra roliga saker. Det är tråkigt att bara sitta hemma. Jag vill liksom göra saker!:)
Nåja. Jag bara babblar. Hade det riktigt bra i alla fall! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0