-Nattis Värld- -

Neervöööös

Nu är det fan inte många timmar kvar! Är skitnervös! Men resan kommer gå bra! Är bara så förväntansfull. Stressad med att jag kanske har glömt nånting, Jaa, massor!

Nu vet jag inte hur det kommer vara med bloggandet därborta men förhoppningsvis kan jag köra nåt i alla fall :D <3

Väskan är packad, jag är iordning och allt annat är fixat. Ska bara äta frukost och fixa det sista. Sedan kör jag och pappa in till varberg för att sedan samlas me hela spanska gruppen vid skolan så åker vi sedan till landvetter! Jag längtar som fan. Kan knappt fatta detta ens!! :D

Me right now



Är som sagt jättenervös men vi får la hoppas att allt går bra :D
Snacka om att jag , Xiomi o Carmen kmr ha skiiit kul att bo tsm i en vecka. Stackars Ana som vi ska bo hos hahaha :D

Nää herregud vad magen kurrar och pirrar samtidigt. Jobbig känsla endå:P haha. Nu ska jag äta frukost.
Ni får ha det så bra här i Sverige mina gullepluttar! Hoppas jag kan blogga där nere. Annars kommer jag blogga när jag väl är hemma och köra ett inlägg för varje dag! :D Annars blir ju ett inlägg suuuuuperlångt! :D
PussoKram på er <3 Ta hand om er nu :D Och ha det så bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0