-Nattis Värld- -

In the end it doesnt even matter



Torskat totalt de senaste dagarna för Linkin park! Bästa!

Trevlig dag i skolan idag. Började med engelska. Jag är hur  trött som helst idag och jag var en aning störd. HAHA, tror D klassen kommer tro jag har nåt seriöst problem.
Men nej, jag är ju den snällaste och mest normala man kan hitta :)

Sen var det världens tråkigaste håltimma och efter det italienska. Vi pratade som fan om Rom resan idag, typ bara om den. Jag är så jäävla taggad, som alla andra i gruppen, längtar som fasen! :D

Sen så hade jag slutat såsom Bahar och Nella, men vi satt kvar i skolan. NO LIFE. HAHA nej, men det var trevligt att sitta ett par timmar och bara softa, spela kort och sådär
Vi ska börja med en tävling har vi bestämt oss för, vi ska utmana varandra med en massor av saker och det är tills vi tar studenten, den/de som förlorar får bjuda på lite alkohol. Hehe.
Lätt att jag kommer vinna!
Våra tävlingar kommer jag att uppdatera mer om här:)

Nu sitter jag hemma och jag hör rykten om att det blir grillning idag? :O SÅ GOTT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0