-Nattis Värld- -

STUDENTEN!

FÖR JAG HAR TAGIT STUDENTEN, FÖR JAG HAR TAGIT STUDENTEN, FÖR JAG HAR TAGIT STUDENTEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN, FYFAN VA JAG ÄR BRA!!!


Äntligen kom den stora dagen som vi alla väntat på och ärligt talat, det var värt väntan! Jag hade en sån riktigt bra dag! Champagne frukost och sedan fotografering, lunch på harrys med klassen och sedan utspring! Flakåkning som vi fick ett MVG för! Och sedan hem för firande och sen var det ut och festa!!
Jag blev riktigt full men det hör till med studenten!

Tack till allihopa för alla gratulationer, all uppvaktning, presenterna och blommor! Jag blev verkligen jätteglad! Tack för att ni gjorde MIN dag till den bästa dagen av alla! <3

Studenten är något jag hade kunnat göra om och om igen! <3



Återigen, tack till er allihopa som var med under min dag! Tack till 08SPC för 3 riktigt niciga år!! Lycka till till er alla i framtiden! Nu jävlar tar vi framtiden med stormsteg!

Önskar bara att min älskade Victoria Estrada hade kunnat vara me oss <3


Fler bilder finns på facebook<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0