-Nattis Värld- -

Love days like this!

Sol, sol, sol och mera sol! Det kan inte bli bättre!!

Har spenderat mycket tid idag åt att sola och bada. Bada då menar jag i den här:



Riktigt jävla underbart! Har blivit solbränd idag så ni kan ju gissa hur glad jag är:D Det har varit en rolig dag med familjen idag. Sol+bad+grillning. uuh la la me love!

Sedan på kvällen fick jag även öva på mina lärarkunskaper! Satt med de yngsta och övade in bokstäver, ljud och siffror bland annat! De var så duktiga och jag kände mig duktig! Ett tag tvivlade jag på om lärare verkligen är det jag vill bli.
Men efter idag har jag insett att det verkligen är det. Att lära någon något, att förklara någonting och den personen förstår det, det känns så givande! :) Att lära ut av det jag vet känns helt fantastiskt! Garanterat ska jag bli en sådan lärare ungarna älskar :D inte en sån jag vet alla hatar, typ översträng pedofil till gympalärare eller något?! HAHA!


Nu senare på kvällen satt vi bara i tv soffan och tog det lugnt. Sedan tog jag mig en dusch och dränkte mig i fuktighetskräm för att ta hand om min solbrända hud! Yeeeah!
Nu sitter jag här och bloggar med en kop te och sedan blir det till att decka till mina älskade Nathan och Lucas i One Tree Hill! <3 Mama loves!



Me right now :)

Nehe, om man ska ta och lägga sig kanske! Ha det bäst mina söta läsare! Puss&Kram! <3

Bidrar med min och även många andras favoritlåt just nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0