-Nattis Värld- -

Lots of fun stuff :)

Haft lite mycket grejer att göra men här kommer i alla fall en update.

Torsdag: Åkte med Elena till Gekås! Alltså det var såå underbart att få köpt alla de grejerna jag behövde. Köpte väl inget intressant som är värt att berätta men jag köpte 4 ramar, fick 4 foton av Elena från våran fotodag så de är inramade nu och är upsatta på vägen. Nu kanske jag ses som en tjej med stort ego men vet ni vad?:) Det skiter jag i haha. Älskar fotona faktiskt. Vi får ta oss en fotodag till eller vad säger du Elena? :)
I alla fall så tog vi oss en sväng på Burger King oxå. Kan ju inte säga att det är lika gott som donken men vafan, det var gott faktiskt :D

Fredag: Jag kommer faktiskt inte ihåg något speciellt :) Det var väl de gamla vanliga sakerna

Lördag: Jobb 12-16:30. Men eftersom jag bor i Veddige var jag på jobbet flera timmar innan jag började. Fick spendera tiden åt att störa mina jobbarkompisar i sitt arbete hehe vad jag sysselsatte mig med bland annat var att göra ett ballongträd. Här kan ni se min fina skapelse :)


Efter jobbet så drog jag hemm till Bahar så åt vi hos henne och gjorde oss iordning och sedan var det fest hemma hos Eve för att fira hennes dag så blev det utgång. Har inte så mycket bilder från kvällen men här kommer några stycken i alla fall :)

 

Vi hade en rolig kväll i alla fall. På Cheers spelade de den bästa musiken jag nånsin hört där så det var riktigt roligt :)

Söndag: Jobb och sedan åkte jag hem till Katrin. Emelie hade kommit så firade vi morsdag lite:) Hade det jättetrevligt som alltid med mitt lilla gäng :)

Måndag-Onsdag: De sista skoldagarna då det mest varit fika med prat. I svenskan har vi hållt på med hyllningstalen och alla i klassen har verkligen haft as bra tal. Alla sitter och lipar och grejer:P
Igår blev det utgång efter att ha variti skolan och jobbat. Hade verkligen skitkul igår. Asbra musik i redroom på oscars! Dansade som fan me Sammie och Elena. Orlando och Ivan var också med! Gick dit med Nella vi fick oss ett litet förfestande hos henne sedan stå i en jättelång kö! Sen dansade vi en massor allihopa! Måste  ha gått ner i vikt efter igår haha!


Nu idag så har jag börjat dagen med att tvätta och fixa med disk. Ska snart duscha och göra mig iordning för att åka in och jobba ikväll. Blev inringd så det blir ett oförväntat stängningspass idag :) Men nåja, det är pengar! :)ha det göttans people!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0