-Nattis Värld- -

Dagen före den STORA dagen!

Måndag:

Det var dags att fixa flaket! Nella och Bahar kom lite tidigare så tog vi oss hem till mig en stund och jag bjöd på kaffe! Göttans!
Sedan fick vi skjuts ner till Karlssons för att möta klassen! Shqiponje var först där, nästan halva klassen var sena. Hehe typiskt 08SPC ellerhur min kära klass?
Vi kom heelt oförberedda verkligen! klockan 17 skulle flaket börja fixas och allting var klart efter 20.00 sen gick jag, Nella och Bahar för att käka på Bella Napoli, pizzan i Veddige. Sedan tog vi det bara lugnt, softade och pratade skit så åkte de hem så fick jag gå hem i regnet :P

Vi blev alla riktigt nöjda med flaket i alla fall! Riktigt bra blev det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0