-Nattis Värld- -

Utbildning på jobbet

Heheh va roligt titeln låter :) Jo jag fick lära mig bopen idag. För er som ej vet vad som menas med det så är det i alla fall där man gör all fritering :) Orkar inte gå in på det något vidare.
Jag tyckte i alla fall att dagen gick jättebra. Det var en rätt soft dag på jobbet utan en maaassor att göra. I skolan idag vare bara att lämna in psykologi arbetet och sedan skriva religions prov om Islam. Det kändes faktiskt som att det gick bra :D Kanske till och med jättebra!

Tragiskt nog sitter jag fortfarande vaken. Jag kom hem nångång efter klockan tolv. Vet knappt själv vad jag har för tankar i huvudet. Jag vet att jag har mycket att ta itu med :P Men men. Jag kan inte sitta och deppa. Jag ska gå o ta mej en dusch o sen ska jag leka hemma-spa me mej själv me ansiktsmask och liknande :) MYS...

Resten av helgen blir det nog bara plugg för det mesta. Ska ha ett filosofi prov på måndag som jag har missat + att jag har en väldans massa andra grejer jag måste göra. Uff, livet i skolan är inte kul. Men nödvändigt.

Nåja :)  hoppas att ni , min kära läsare mår bra i alla fall.
Ha det så bra



En riktigt gammal bild på mig och mina två äldsta yngre bröder. Det låter jättekrångligt kanske? Haha :D söt bild i alla fall. Tror jag var typ 9 år här eller något sådant :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0