-Nattis Värld- -

Update

Vart segt som fan på bloggfronten men här kommer en updatering :)

Tisdag:
Lönedag=Shopping. Fan va jag slösade den här dagen alltså! Åkte till gekås för jag behövde en massa grejer där. Fick äntligen köpt mig en riktig resväska för mina utlandsresor, en ny väska, som är mycket större än den jag tidigare hade. Väldigt bra med tanke på att jag verkligen fyller väskorna grovt mycket alltid. Tar med mig hela rummet:) Köpte lite nere på stan med:)
Sen träffade jag Jorge en stund :) Alltid lika kul.


Onsdag:
HLR
på gympan. Hjärt och lungräddning för er som inte fattade vad jag menade :) Min, Shqiponjes, Bahars o Nellas gubbe var ju lätt snyggast av alla


Vilka abs alltså. Riktigt sexig :) 


Sen drog jag mig hemåt till Elena och Carlos. Jättekul att få träffa de igen. Alltid bra med Elena och våra girltalks. Hon lagade mat till oss och sedan blev det lite tårta hemma hos hennes mamma för att hon fyllde år. En jättemysig dag:) Jag var tvungen och ta taxi ner till tåget för ärligt talat. Den dagen var det SVINKALLT ute och jag hade ingen lust att gå ner i det vädret!
Den dagen får vi snart göra om i alla fall :)



De andra dagarna har väl det inte hänt så mycket speciellt heller egentligen. Inte mycket mer utöver det vanliga. Har spenderat nästan alla dagarna hemma hos Arif. Hehe. Men vi har alltid ruuuwligt :) Sett mycket film har vi gjort! Ibland är det nära en typ tre filmer per dag. HAHA.

Jaah. Idag är jag inte på så bra humör. Så blogginlägget kanske är riktigt tråkigt. Är trött och seg.
Ska ta en buss om en timme så blir det lite jobb. Sen ska jag fan hem och bara slänga mig i sängen. SOVASOVASOVASOVASOVA.

Det ska jag göra! :D roligt va?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0