-Nattis Värld- -

Time to go..

Hinner bara köra ett snabbt inlägg. Ska strax gå o ta bussen in te stationen, vänta 2 tim på tåg, åka 4 tim tåg, kanske umgås me Misha en stund sen 40 min tåg te vbg. Sen blire buss lr tåg hem te veddige. HAHA.. jaah, resa hela dagen typ men man får mkt sömn iaf ;) <3

Hoppas allt e bra me er.
Sj mår jag rätt så bra faktiskt. Bortsett ifrån att de finns vissa saker man e orolig för, man vill ha svar men får inga.. Nåja... Guess I´ll just have to wait and see..
Har iaf vart väldigt skönt för mej att va borta i en vecka... skönt o kma ifrån vbg lite, o d va kul o se mer utav sthlm! Hade ju en jättetrevlig dag me Enno på stan. O sen va man me IQra oxå.
D ska bli kul att kma tbx te sthlm igen sen, hoppas d nt tar alltför lång tid :/

Nehee, nu ska man väl åka då. När jag kmr hem te Veddige ska jag trf Arif så d blir kul!! :D D blir la filmkväll lr nåt annat mysigt. Men men. Måste gå. Bussen går om tio min :O
<3

Love Ya´ll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0