-Nattis Värld- -

Stackars mej :/

Heheh neeh nu ska vi väl inte tycka synd om mig. Eller jo faktiskt!!
I helgen har jag verkligen mått skit!! MEN. Jag har ju haft en underbar person som gjorde allt så mycket lättare för mig. Arif har verkligen hjälpt mig jättemycket och tagit hand om mig:) Thank u <3


I helgen nu har vi sett jättemånga bra filmer.
Två av mina favoriter var "My name is Khan" Alltså, har ni inte sett den så är denna ett måste! Ett verkligt måste!!
Sen kollade vi också på "Welcome to the Rileys" Vilket är den nya filmen som Kristen Stewart är med i (Twilight) Den var jättebra! Också ett måste att se.

Men my name is Khan alltså den var underbar. En av de bästa filmerna jag har sett i hela mitt liv faktiskt. Det som är så hemskt är ju att liknande saker händer även i verkligheten.
Han som spelar Khan är en riktigt bra skådespelare som i filmen har aspergers syndrom och autism. En gripande film!

Det nya Spartacus avsnittet kollade vi på! ALLTSÅ CHECK IT OUT. Jag blir helt galen. Har verkligen inte tålamod att sitta och vänta ända tills lördag igen :(


Annars så bortsett från detta har inte så mycket hänt, förutom plugg. Har ju mitt religions prov på tisdag. Det kan avgöra mitt betyg så det är oerhört viktigt!
Jag gick hem en snabbis innan men nu är jag tillbaka här hos Arif. HÖHÖ. Det blir nog mer filmtittande tror jag.
Men nu ska vi ses film! Och äta kladdkaka som vi bakade mitt i natten. Jag menar verkligen mitt i natten för klockan var fan runt 03 på natten! HAHA.
En fröjd;)

Godnatt <3



Bild ifrån förra året. Snodd av Karolinas face. <3



Snodde den från Arif. Han kommer döda mig när han ser att jag har lagt upp en bild på honom. :) Hoppas verkligen att ni kommer på min begravning.



En gammal bild på oss..

BAY BAY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0