-Nattis Värld- -

NÖRD

Inatt satt jag bara o dreggla till en massa Twilight grejer.. Asså, jag e rolig asså men kan nt hjälpa d.

När jag va i sthlm så köpte jag inne på pressbyrån en typ tidning me flera stora Eclipse planscher. O nu inatt satt jag o dreggla efter massa annat..
Hemma, annars, i mitt rum har jag sån grej på datan ni vet sån sticker på locket. De en bild då från New moon. Sen har jag en Twilight plansch, en New moon plansh, de e då stora. Sen en liten Eclipse plansch. o en kalender för 2010.
Jag ska köpa en ny kalender. O har nya stora Eclipse planscher som ska upp.



De här sakerna budar jag på nu på tradera. De sånna typ strumpor man lägger mobilen i:) Vilket faktiskt e bra för jag skadar alltid telefonen heheheh..






Sen e d denna då. En bok om Robert. :) Hhii...


Sen hitta jag även dessa på lite olika internet sidor som jag faktiskt funderar på att köpa.. Ska jag lr nt ???!!




Kalendern o T-shirten e från discshop.se o sängkläderna e ifrån jysk.
Måste säga att jag e grovt jävla sugen asså.... :)

Kommentarer
Postat av: Lotta

Hahaha nörd ;)

2011-01-03 @ 16:35:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0