-Nattis Värld- -

Mysdag både igår o idag :)

Hade verkligen en jättemysig liten tjejkväll igår me Bahar o Nella :D <3 Kom dit efter 6 nångång o så va d ba lite tjejsnack först. Sen gick jag o Bahar o köpte lite gott på Kvantum o så vare kortspel som gällde. De sjukt hur mkt stimulans vi får ifrån kortspel asså. Alltid lika kul!! Vi spelade Dam o bluff-nånting. D roliga e att jag ALDRIG kan vinna på Dam men gillar verkligen o spela de :D Sen på bluffspelet asså, shiit. De tjejerna bluffar som fan!! Jag e så jävla kass på o bluffa asså o de typ d som gör att jag vinner sen, cause I play it safe :D

Kortspel me tjejerna får mej verkligen o tänka på skolan. Kan nt fatta att skolan verkligen börjar igen imon. Lovet har gått så fruktansvärt fort. Man hinner nt tänka o så börjar skolan igen.
Vårterminen kmr endå va riktigt feeet najs :D Längtar som faen måste jag säga endå. De blir alla studentgrejer, mina resor o sen studenten :D FAN VA NAAAAAAAAAAAJS :D
När jag väl åkt hem te Veddige sen så åkte jag te Arif. Blev uppesittarkväll!! Tkr fan synd om honom, han får titta på massa kärleksfilmer o tjejfilmer me mej hahahah :D
E riktigt trött nu. Kmr decka direkt sen när jag ska sova :D

Idag så va d ett kort pass på jobbet o sen blev d en mkt väl efterlängtad dejt me min älskade lilla Mela :D FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN va längesen vi träffats. O d va så myyysigt :D D blev lite fetismat på jobbet o tjejsnack, sen körde hon mej te stationen så vänta jag där en stund för o ta tåget hem.
Va RIIIKTIGT nära på o missa gå av i Veddige för att jag somnade :O Herregud asså .. Läskigt. Tänk om jag hade vaknat i Borås lr nåt? OJ OJ

Måste visa den fina nya jackan jag har beställt :D



Visst e den riktigt sexig :D Har ju redan en i blå färg men tänkte, vrf nt en till i annan färg :D Bara bra! 399 på rean på topstreetwear.com nu kan man beställa räntefritt o fraktfritt o betala sista februari. Så jag passade på! Ett riktigt nice kap ! ! !

Bjuder på en bild på mej d va när jag va på stationen i Enköping o skulle åka hem i onsdags :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är farligt att leka med elden. Man kan få permanenta brännskador om man inte passar sig!

2011-01-11 @ 16:15:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0