-Nattis Värld- -

MÅSTE JU BERÄTTA

Asså vafan, jag kan nt fatta att jag nt har skrivit nåt om detta?! Kanske för att personen i fråga ville säga d själv innan jag börjar babbla. Måste säga att d va skit svårt. Ville bara skrika ut d. När jag fick reda på detta så grät jag o jag fick jag ett riktigt tjej tjut, ni vet---


IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIHHHHHHHHHHHHHHHHHHH

Aaah,

Tyvärr kan jag för tillfället nt demonstrera men jag tror ni fattar ;)

Iaf. Kanske jag ska kma te saken nångång o nt ba skriva hur glad jag va.

De iaf såhär. Att i juni kmr min älskade lilla Victoria te Sverige igen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Asså ni har ingen aning om hur jävla glad jag blev. De helt sjukt. O vi har planerat så jäävla mkt grejer. Vi kmr ha så fucking jääävla kul!! Jag längtar grovt jävla mkt te hon kmr.
o vicky, om du läser detta.
Hoppas verkligen att d vi satt o planera innan kan få hända! D skulle va riktigt jävla awesome.

Vill nt skriva om våra planer förrän de e fullständiga :D Men jäävlar va d känns som 2011 kmr va mitt år. Massor me resor o grejer! D ska bli riktigt kuwl!!


Jag o Vicky genom ett år:
(Fick göra den i miniatyr för den e så jävla stor. Vill ni se större får ni ba klicka på den :) )

Nt hade jag en aning om att när jag gjorde den sista bilden o hade den som header i bloggen, att orden "we will meet again" skulle slå in så snart. Efter bara ett år. D sjuka e. D här halvåret som har gått nu har gått så sjukt snabbt. Jag har knappt hunnit tänka. O nu under vårterminen e d fan så mkt mer grejer som kmr hända. Drf kmr den tiden att gå fan så mkt snabbare.
Snacka om att jag längtar :D E så jääävla glad <3

När hon väl har varit här då så kmr d kma igen "Jag o vicky genom ett par veckor"!! FAn va najs. Hoppas verkligen att alla våra planer kan ske!
De måste ske! I Need to make it happen <3

Älskar dej o saknar dej jättemkt gumman. D ska bli sååå underbart kul när du kmr hit!! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0