-Nattis Värld- -

YEEII :D

Här kommer en update, berättar även det jag sa för några dagar sedan att jag inte kunde berätta riktigt än;)

Tisdag:
Bara jobb, sen hem. Inget speciellt hände den här dagen:P

Onsdag:
Skippade skolan för hade bara en lektion och pallade inte åka in för den eftersom jag sedan skulle jobba kl 17. Efter jobbet åkte jag till Göteborg för att hälsa på Emelie och Jennifer! Verkligen jättetrevligt! :) När jag kom till hammarkullen kom Emelie och Emina och mötte mig så gick vi hem till Abbe där det var lite mys med mycket prat och många diskussioner. Hos Abbe var även Elias, Arild, Jennifer och Joanna :D
Sent på kvällen gick vi hem till Emelie och Jennifer och sedan var det uppesittarkväll med mycket prat och snack

Torsdag:
Vi vaknade och gjorde oss iordning så blev det att gå lite på stan med Jennifer och hennes svärmor. Så tog vi oss en tripp till Ikea, Abbe körde oss dit. Emelie var oxå med.
Jag och Abbe orkade inte hänga med tjejerna in så vi stod bara ute och pratade och väntade på de andra. Sen åkte vi hem så blev det lite filmkväll sen. Med alla från onsdagen förutom Emina och Joanna.
Vi kollade på en as bra krigsfilm. Kommer inte ihåg vad den hette men.. :P
Senare mitt i natten gjorde Emelie en hårförlängning på mig! :D:D:D: Riktigt snyggt blev det. Mitt hår är så långt som till rumpan nu. Snacka om att självförtroendet är uppe i skyarna nu.



Nytagna bilder idag så att ni ska få se hur fin jag är nu :D

Fredag:
Åkte hem från Göteborg och tog mig så fort jag kunde till skolan för att hämta lite böcker. Där träffade jag Bahar, Stacey och Elijesa. Alla en aning intresserade av mitt fina hår :D
Sedan så möttes vi hemma hos Elena så blev det lite myskväll. Elena, Jag, Stacey och Bahar! Alltid lika trevligt. Bahar åkte hem men vi andra sov över. Vi somnade runt 07 på morgonen

Lördag:
Vi var skittrötta men Stacey väkte mig och Elena runt 14. Så åt vi frukost och gjorde oss iordning. Så åkte Stacey hem för hon skulle jobba. Jag och Elena gick hem till hennes mamma så blev det skräckfilmskväll med henne och Samie :D
Fan va rolig kväll! Blev rädd flera ggr. Råkade skrämma Samie typ rejält en gång. Jag tjöt till och råkade slå till honom så vi båda skrek! HAHA

Idag:
Det var bara att gå upp och göra sig iordning för att ta sig hem till kära Veddige. Det första jag gjorde var att hämta panten och gå till affären. Så nu ikväll blir det myskväll med mig själv. Spartacus, One tree hill och Cola står på menyn ikväll!!

Hoppas ni får er en lika trevlig afton som jag ;)
PussoKram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0