-Nattis Värld- -

Update

Segt som fan jag vet. Men här kommer det :)

Fredag:
Var bara bakis. Inte så nice men man får väl skylla sig själv :)

Lördag:
I lördags fick jag mig en mysig fika med Gissella på stan. Vi har vid flera tillfällen försökt få till oss en fika men någonting kommer alltid i vägen. Men det var i alla fall jättetrevligt för oss att få oss en lång pratstund. Det får vi göra snart igen :) <3
På kvällen sen gick jag hem till Arif. Vi kollade på spartacus. Seriöst jag döör för den serien!

Söndag:
Mega försov mig men som tur är kunde pappa köra in mig till stan så att jag kunde jobba :) Det blev jobb och sen fick jag promenera till stationen och åka hem. Sen när jag var hemma låg jag bara och degade, plugga på spanska provet och lite sånt. Kollade många avsnitt av förhäxad <3

Måndag:
Spanska prov. Oh Gud. 11 sidor långt prov. Jag blev helt knäpp i skallen till slut att jag inte ens visste vad jag själv skrev :S
Efter skolan blev det lite jobb. Slutade halv åtta och bussen skulle gå halv tio. Som tur är hade Bahar lite tid att sitta med mig och äta lite på donken :) Myspys<3
Sen blev det sleepover hemma hos Arif

Samma även igår. :)

Det har väl inte hänt så överdrivet mycket speciellt egentligen. Men det är alltid kul att blogga :) Nu måste jag gå. Tjejerna slutar snart sin lektion så får vi ta oss lite mys i cafét och sen svenska lektion :) Ha det så bra mina sötnowsar <3



Old pic <3 Saknar att ha ljust hår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0