-Nattis Värld- -

Lovely dayzzz<3

Igår så var det bara jobb som gällde. Träffade min sötnos Bahar på rasten. Alltid lika trevligt när hon kommer och hälsar på :)
På kvällen sen så hade jag extremt svårt att somna. Var vaken typ hela natten men då fick jag också lust att testa något nytt. Jag tog en dusch och torkade håret tills det var lite mindre fuktigt. Sedan rullade jag upp håret i sådana rullar man har när man lockpermanentar. Så decka jag och sov med de i typ två timmar. Sen när jag tog ur de så va hela håret jättefint och lockigt. Med löshåret så såg det riktigt nice ut!


Såhär såg det ut :) Riktigt nice engligt min och flera andras åsikter :D


Idag så råkade jag försova mig lite. Hann precis att få ur alla rullar ur håret och sedan skynda mig till bussen för att åka in till jobbet. Efter det så träffade jag Bahar. Vi gick på stan och vi fikade och sedan tog vi hos hem till Evelyn. En riktigt mysig dag!
Uppskattar verkligen alla dagarna jag har me mina tjajjooor :D <3
Nu har jag precis kommit hem typ. Ska sätta mig med lite plugg och sen ska jag sooova. Imorgon blir det nog bara softish hemma. Städa mitt rum för det ser förjävligt ut. Förbereda lite.
På torsdag fyller lilla jag 20 år och det är ju verkligen något att se fram emot! Så på torsdag blir det lite firande hemma och sen på kvällen hemma hos Emelie o Co. Sen en väldans massa handlande och fixande för min födelsedagsfest på fredagen! har beställt en jättefin klänning på nelly.com till min fest på fredag. Men mitt internet segar som fan så kan inte visa den :( Men ni får se den tids nog jag är helt ivrig för att visa alla!! :D
Sedan på lördagen är det tjejmiddag och party för Nella som fyller samma dag som jag! :D Verkligen ett toppenlov är vad jag får!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0