-Nattis Värld- -

Update..

Här kmr en liten update :)

Igår så blev allt gjort. Känns skönt att få ha snackat me handledaren i projekt arbete nu. Måste verkligen börja me d!
Idag va d en soft dag i skolan för jag började 10:50 me psykologi sen lunch o sen gympa:P Sen sluta vi. Efter skolan promenera jag me Bahar hem te henne. Hon bor i göinge gården så de en bit o gå från ps. Men duktiga e vi. Iaf så hade vi en jättemysig o härlig dag. Efter att vi vart hemma hos henne o ätit lite oså gick vi ut på en promenad. Vi satte oss på en mysig plats o solen värmde gott:) Kul o sitta o snacka lite skiit :)<3
Efter d fick jag gå o jobba lite. Nu sitter jag här. ska in i duschen o sen fixa lite för morgondagen. Hoppas allt e bra mer iaf :)

Pussokram



Jag o Minella i skolan för nån dag sen. Tkte bilden va lite gööllig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0