-Nattis Värld- -

Toppendag!!

Stressigt som fan imorse, o en massa grejer jag skulle ha me sej, skofoto, gympa o jobb.. iihh..mkt packing. Men d blev lättare o ta d på moppen än o släpa me sej allt på en buss..

Riktigt najs idag me skolfoto o hela skiten! Skit roligt tema vi körde me faktiskt. Man blev rätt så impad hur vissa hade klätt ut sej faktiskt <3 :D
När vi skulle ta enskilda foton så fick vi ångra oss om vi verklien hatade de. Jag älskade foto nr 2. Aldrig vart så nöjd me ett skolfoto förrut :)
Hade en toppendag me mina tjajor idaaaag :) D gillar vii..

Efter skolan var de jobb o nu sitter jag här. Känner mej belåten me mej sj idag!

Såhär såg jag ut idag
Ba på mej o Shippen då eftersom mina andra kära tjejkompisar e lite blyga framför kameran:)


Strax innan enskilda foton. Mina horn blinkade drf ser man att ba ett lyser :P hehhe Har faktiskt aldrig kört me rött läppstift innan men efter idag så gillar jag d faktiskt. Höhö

Efter fotot när vi ba satt i cafét o softa av livet..


HEhe .. Bild från psykologin. Jag blev lite psykiskt störd på den här lektionen. Var hungrig o d va d enda jag kunde tänka på. Ville ba sluta så vi kunde käka HAHA :P Stackars Shqiponje som får stå ut me mej :P
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0