-Nattis Värld- -

Sverigedemokraterna ger mej mardrömmar..

Jaaa. Vart ska man börja?? Jävla idiot sverige. Vill egentligen nt skriva massa om sverigedemokraterna o smutsa ner min fina blogg meeen..

Måste berätta min mardröm jag hade inatt.

Jag o Jorge skulle gifta oss. MEN d blev strängt förbjudet. Alla invandrare skickades hem till sina hemländer. De sket totalt i om man var född i sverige lr hade svenskt medborgarskap. Alla gömde sej typ, levde underjorden liksom. O mitt bröllop låg även d under jorden

Alla nära o kära var där. Som många vet e typ alla mina närmsta vänner utländska. Iaf så precis när jag skulle svara JA så stormar d in folk från sverige(horungar)demokraterna o ba tar tag i alla de kunde som såg ut att komma från ett annat land o ba slängde in de i stora bilar o körde iväg. Jag blev praktiskt taget ensam kvar nästan, hade ju min familj o släkt kvar.
Fick ba känna hur Jorges hand gled ur min o d blev d sista jag såg av honom. Aaaah d va fruktansväärt asså. Såg alla mina vänner ba försöka hålla fast i saker lr springa iväg men d va förgäves. Stället var omringat.
Kan ju säga att jag vaknade gråtandes.

Ingen trevlig dröm direkt.

Nååja.
Hade tänkt sova här alldeles strax... Vågar jag??...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0