-Nattis Värld- -

Jag stänger ner

Tänkte bara börja berätta om dagen... Den har nt vart bra.. men tack vare mina tjejer blev den bättre. Soft i skolan o sen ner te stan alla 4 :) Jag, Nella, Bahar o Shqiponje. Gick o kolla lite på grejer, kollade på en present te Jorge o lite annat. Eftersom jag e lite deppig så brukar jag gilla att kompensera me nåt nytt, däribland underkläder.. Riktigt hett blev d iaf! D behövde jag. Sen så blev d pizza så vi alla fick tid åt oss att bli lite fetare.. Sen visa Nella oss hur bra d går me körningen, både Bahar o jag blev hemkörda. Stackars shippen hade cykel så de fick bli en cykeltur hem.. Affären-hemköp stänger kl 20:00 här i Veddige, funderar på o ta en sväng därom o se vad de har för gottigheter.. Behöver tröst mat idag....

Imon blire skolfoto! D kmr bli så jävla najs. Ska försöka få mej fett het. Men mmmm när man har inställningen på att man ska se skitbra ut o man anstränger sej så brukar d sluta i katastrof! Men håll tummarna för mej!!! ;) Efter skolan så blire lite jobb!!

Tänkte oxå berätta att jag typ stänger ner, inget msn, inget facebook o ingen telefon. D här låter helt sjukt för mje men de sant. Behöver isolera mej lite på nåt sätt från omvärlden o tänka lite, spendera lite kvalitets tid me mej sj. Så ba så ni vet kmr d va rätt så svårt att få tag på mej..
Vet nt hur lång tid lr hur många dagar.. men bloggen kmr nog hållas aktiv. De skönt att skriva av sej lite


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0