-Nattis Värld- -

Jag lever.. hehehe..

Tänkte typ ba skriva o berätta att jag lever..

Hehe vart en aaaaaaaaaaaaning dött i bloggen men mmmm mkt händer man nt kan skriiva ;) .. en vacker dag så vet ni allt

Måste berätta: Satt o somna på bussen (som vanligt) o en snäll kille som bor i Veddige kom o väckte mej o sa jag skulle av. VILKEN TUR. De nt första gången han har behövt väcka mej. Sen sa jag tack o han sa jag borde typ ha ett larm på telefonen.
Ska fan ha d. Jag-sömn-buss går fan nt ihop!! :P

Men nååja.

Nu sitter jag iaf hemma efter en toppendag. Ska ta mej en dusch o sen ska jag sova gott så ini helvete. Sen blire upp tidigt för o åka te skolan.

Men aja. Ba så ni vet. Allt e bra :) dont worry... be happy


Jag i en klänning jag köpte för nåra dagar sen när jag va på stan me Stacy. Gillar den skarpt! E en riktig Gina tricot torsk!:P

Kommentarer
Postat av: lucke

Godnatt! Hoppas du har haft en bra :P

2010-09-27 @ 23:11:07
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0