-Nattis Värld- -

Avstängningen lönade sej

Asså. Jag vet nt vart jag ska börja lr hur jag ens ska sluta men jag vill ba förklara en sak

Jag har varit dum i huvet..

O tänkte ba säga att jag nt e d längre!! :D HAHAHAH.. Jag kan nt köra hela förklaringen här i bloggen pga att förklaringen e jävligt djup

Men jag mår bra! O jag ska nt längre klaga över va jag nt har. JAg ska va glad för d jag faktiskt har. Jag ska ta hand om mitt liv. Jag ska göra allt jag kan för att bevara d som e bra i mitt liv
Jag ska visa alla hur underbart d e att lära känna sej sj. Jag känner mej sj nu

Kan ju säga att jag satt mitt i natten, i mörkret o skrev fleeera sidor om saker jag behövde få ur mej. O ba tänkte. Sen fick jag stöd av en underbar person<3
Jag har insett jag nt kan leva ett liv av ånger o va en barnrumpa. Jag har ett helt underbart liv. Vrf i helvete ska jag nt va glad för d jag har o uppskatta d..

Aaah ska nt göra inlägget för långt
men ville bara berätta att fan va bra jag mår endå. Jag har fattat! JAG HAR FATTAT!!!! Ni borde fatta ni me... Sök djupt inom er o hitta era brister o ta itu me de. Precis som jag nu har gjort :)

Tänkte köra en sista hälsning ba innan jag lägger mej.
Vill ba säga te alla underbara människor i mitt liv att jag älskar er o att jag uppskattar er. Jag tar er nt för givet o jag tänker nt förvänta mej nånting .
Mina nära o kära e helt underbara o ni gör mitt liv te nåt bättre för varje dag


Ooooh. Gotta love life


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0