-Nattis Värld- -

Wonderfuuuuul :)

Igår hade jag en riktig toppen dag asså!!

Helt från ingenstans så blev d en dag me Koffe, vi gick i samma klass på hotell o restaurang vilket e typ 3 år sen nu. Tappat kontakten en hel del men ja:) Jättetrevligt hade vi me fika på stan o så fick jag se hans nya lägenhet o sådär. Jättekul!!

Idag var d skola som gällde fram te kl 16 så åkte jag hem, trevlig bussresa me syrran blev d. Hihi. Farmor o farfar va här så d va lite fika o trevliga samtal!
Nu ska jag fixa o göra mej iordning för kl 19:40 går bussen te vbg. D blir pyjamsparty me Nella o Bahar! Riktig jävla najs kmr d bli! <3 Alltid kul me mina tjajoor :)

Hoppas ni får er en trevlig fredag ;) <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0