-Nattis Värld- -

Oh shit:P

Nt så bra början på dagen kan man ju säga. Vaknar tidigt som fan me vääärldens huvudvärk. O jag ba tänkte naee nt en chans att jag reser mej.
Så jag sjukanmälde mej.
Nu har jag gått upp o typ gjort mej iordning o fixat. Har typ en as lång håltimma o sen senare en lektion. Funderar på om jag ska gå på den lr nt?
Missar fan skola hela tiden egentligen. Nt bramen har ingen ork alls asså. :/

Häromdagen fick jag en kommentar jag måste säga att jag digga som fan, ifrån en "Jay" - Thanks for the comment! And u wasn´t an asshole, u just told me the truth:)

Får se va som händer idag
Igår hade jag en jättebra dag iaf <3 Ibland har man bra dagar me personer som betyder. <3 :)

Nåja, nu ska jag la fixa lite o se om jag hinner me bussen som går strax efter 12, Puss o Kram på er sötisar. Hoppas ni har er en bra dag o hade en bättre morgon än va jag hade :) hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0