-Nattis Värld- -

Oh, jag orkar nt me skiten seriöst!

Kmit hem från jobbet för ett tag sen nu o ba ligger o jäser i sängen.
Har verkligen ingen som helst ork att sätta igång me psykologin. D suger verkligen. E så fruuuktansvärt trött på skolan så d finns nt, häromdagen så låg jag i sängen o ba tänkte neeh, jag hoppar av, orkar nt mer

Men nej, jag tänker nt ge upp. Jag ska klara d o sen fiiiiiiiiiiiira som fan på studenten, D kmr bli den, utan tvekan mest lyckligaste dagen i mitt liv.
Finns nog inget som kmr göra mej gladare :D

Gårdagen slutade toppen faktiskt!!

Tänkte dela me mej av ett klipp jag ba dör för ifrån igår då

 

Flera av er har säkert sett de här innan:P Men tänk er, man ba e heeelt övertrött o tittar på d här. Man dör ju av skratt



Lite annat som uppkommit den senaste tiden:

Jag e så fruktansvärt trött på patetiska människor i vårat kära avlånga land.
Hur orkar folk me sej själva ibland :S Känns som jag typ e arg hela tiden. LR aah.. jag e ju nt d egentligen. De mest när man e ensam alla tankar kmr upp i skallen, all skit som pågått den senaste tiden
Blir galen ibland..
Men samtidigt så vafan, jag får ba ta mej i kragen o säga fuck u till skiten;) Nt tänker jag deppa för o saker o ting går fel,
Jag menar, that´s life. D kmr ALLTID att innehålla skit o att saker o ting går fel. D kmr aldrig gå 100 procent som jag vill att d ska. O d får jag ju bara acceptera. Även om en stor del av mej ba önskar jag kunde sätta mej på en öde ö o ba va för mej sj. E så trött på allt o alla just nu.
E så fruktansvärt frustrerad. O jag e så arg på mej sj att jag låter människor utsätta mej för grejer. 
Asså jag menar, man hoppas o vill men saker går nt som man tänker sej att d ska.
O d finns absolut ingenting jag kan göra åt saken nu
Bara Gud vet hur min framtid ser ut. Hoppas den e bra iaf;)

lr vafan säger jag.
- Klart den e. haha :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0