-Nattis Värld- -

My life´s sometimes quite messed up

Herregud va d kan hända mkt saker i ens liv på endast 2 dagar?

Så mkt man vill skriva men man kan ju nt hänga ut någon i bloggen direkt! Kan väl berätta kortfattat utan djup, efter senaste inlägget blev d ett pass på jobbet, efter jobbet satt jag me nåra av tjejerna, Nella, Bahar, Ena, Stacey o Elijesa :) Jättemysigt att de kmr o hälsar på en på jobbet hihihi.. :)
Sen åkte jag hem me bussen o Efter d hände lite smaskigt ni nt får veta;) haha, nej skojar bara

Sen igår så va jag ledig ifrån skolan pga massa inställda lektioner o sånt dära. Så hade planerat o åka te Gekås me IQra men hon kunde nt. så sen halv tolv ringde hon o väckte mej o tkte d va skiit konstigt att jag sov så sent (?) o sa vi skulle åka te gekås! Så hade lite mer än en timme o fixa mej o sen gå te tåget, vi satt på stationen ett tag o vänta på bussen sen bar d av. Vi hade d jättetrevligt! Jag köpte en ny navelpiercing o nya as sexiga skor o lite grejer inne på gekås, smink o så ni vet :)
Senare trf jag en spec person o sen sov jag hemma hos Katrin.
Dagen igår va väldigt händelserik om man bortser ifrån allt jag nyss skrev. MEn kan nt rikitgt berätta allting än ;)

Assså, Jag har nåra problem haha. Jag fattar nt riktigt va som händer i livet för tillfälllet. Saker o ting känns så sjuukt jävla fucked up att jag nt riktigt vet hur jag ska hantera d. Jag kan nt tänka klart ibland ! :D d blir lite knäppt!
Som igår till exempel!!!!!!!! hahaha ..soon u will now.. håll ett öga öppet på bloggen så ska ni nog snart få se.

Nu måste jag sluta.
Men ha d så bra sötisar <3


Very old pic :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0