-Nattis Värld- -

Lyssna på va din hjärna säger o sen följ ditt hjärta ♥

Jag följer mitt egna råd

Gör d du oxå ;)



Det är höst igen
Löven faller
Ett år har kommit och gått
och ingenting har förändrats alls

Var det inte meningen att jag skulle vara någon
Någon, som kan möta saker som jag har sprungit ifrån

Låt mig känna
Jag bryr mig inte om jag krossas
Låt mig falla även om jag slår i marken
Och om jag gråter lite
Dör lite
Så vet jag åtminstonne att jag levde litegrann

Jag har blivit alldeles för bra på att vara oövervinnerlig
Jag är expert på att spela säkert och ta det lugnt
Men jag svär, det är inte vem jag tänkt mig vara
Jag vägrar att låta mitt liv rulla över mig

Låt mig känna
Jag bryr mig inte om jag krossas
Låt mig falla även om jag slår i marken
Och om jag gråter lite
Dör lite
Så vet jag åtminstonne att jag levde litegrann

Det är höst igen
Löven faller
Ett år har kommit och gått
och Precis allt, har förändrats

Kommentarer
Postat av: nathalie

va fiint natti, har du skrivit det sj? :o

baciiinoo

2010-11-02 @ 10:47:18
URL: http://nathalieke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0