-Nattis Värld- -

Love sucks,... Big time

Sitter o fixar o typ gör mej iordning för o åka sen,

Skulle vakna kl 10 men sen när larmet ringde så tänkte jag: fuck that. Sov en timme till :) Sen gick jag upp snabbt, käka frukost, läste alla sidor i filosofi boken o sen städa jag, när kl va strax efter tolv hoppa jag in i duschen:)
Nu tvättar jag o ba väntar på att mitt hår ska torka. Jag börjar jobba kl 17:30 så ska försöka få gjort mer plugg fram tills dess. Så jävla svårt bara för jag pallar verkligen nt :/

Tänkte slänga in lite av dagens tankar:

Jag anser att kärleken suger. Haha. D låter helt löjligt o fjompigt att ens säga så. Men seriöst. Man måste vara riktigt modig för att ge sej in på d, man vet aldrig hur sårad man kan bli o man vet aldrig va som väntar runt hörnet. Osäkerheten e typ... enorm. Man kan aldrig vara säker på nånting. Drf måste man vara modig. Modig e något jag alltid har varit (anser jag sj). Jag ger alltid allt jag kan. Men har insett att d nt går o göra så längre.
Jag var FÖR modig, o jag har lovat mej sj att aldrig vara så modig igen.
D tjänar ingenting till, d e helt onödigt. Ska vara modig för mej sj o endast mej sj. Ingen annan.

Jag o mormor brukar alltid säga: We are the best, fuck the rest. O aah. Jag skiter i all annan skit nu. D e jag som spelar roll
O aldrig igen, ska jag vara så modig

 

Älskar den här låten. Spec när han säger : I was wrong for falling in love.. <3


Me right now:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0