-Nattis Värld- -

Kvällspromenad blev till filmkväll! <3

Gårdagen slutade väl nt direkt som jag trodde, annars så en lyckad fest,

D börja me att jag tog tåget o mötta Arif där, åkte in te stan o åkte bild me honom o Stjepan. Sen vare bara o börja parta lite :)

Här kmr nåra bilder från kvällen

HAha, bästa bilden av alla!!


Sen när man kmit hem så decka jag rätt fort, o sov te typ.. aahh jävligt länge iaf! D va gött som fan! Sen har dagen bestått av plugg för spanska provet imon, hoppas d går bra. Vrf börjar jag aldrig att plugga i tid?
Sen skulle jag o Arif ta en kvällspromenad, d slutade me filmkväll :)
Nu sitter jag här o ska väl fixa lite, sen decka. Arif visa mej ett online spel jag ba måste köra lite på!!

Godnatt på er sötisar :) Hope u had a great weekend :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0