-Nattis Värld- -

Just cant fucking believe it!!

Assåå
....
..
..
....
aah har till o me problem att utrycka mej i ord. Asså! Kan knappt fatta att morgondagne faktiskt ska ske.
En oerhört viktig dag kmr d att vara .. o nt bara för mej. Jag ba hoppas att allting ska gå bra!! E så fucking nervös.. o e helt till mej typ. Over excited typ:D

Ni skulle sett mej nu...
Hahahahha ingen vacker syn.... hahah joo dåå.. :D men e så jävla.. aah.. helt galen.. e helt  :D:D:D:D:D:D:D:D till max o typ.. glömmer bort att andas emellan åt


Tack som fan till Gissella för alla råd o tips!! U rock girl ;)
Aah vet nt va jag skulle gjort utan dej asså. Katastrof ;) <3

Hahah.. jaah herregud. O ni som läser tänker : Vafan e d me henne? Jaah. Jag antar jag nt kan berätta d nu utan antar att ni får se resultatet sen. VIll nt göra för stor sak av d. Men jag gör ju d endå?! ahha jag e knäpp jag vet
Förhoppningsvis kmr jag att kunna sova snart
Imon i skolan e d ba temadag 09-12.. Sen efter d så ska jag o Elena dra hem till mej. O DÅ HÄNDER D GREJER!! HAHAHAHA ..



Gissella<3 :D Underbaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar.. Inspirationskälla till max asså! Tack för allt :) sötan<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0