-Nattis Värld- -

Dålig update

Vart dålig på update men d har la nt funnits mkt o skriva om .. Lr aaah, nt nåt jag kan skriva i bloggen iaf.
Igår så sov jag mest faktiskt, efter skolan :P
Gjorde nt mkt spec alls. Har så jäävla jobbig förkylning.. ORKA!


Nu e jag iaf hemkommen från skolan, pluggar psykologi.. Suger :S Så jävla mkt o plugga på. Prov på 3 kapitel på fredag, nt kul direkt.
Hoppas iaf d går bra.
Har typ läst allting nu, så ska jag jobba lite me frågorna, duscha, läsa lite till o sen kanske jag trf min homie Arif :P hehe :)

Får la se hur dagen artar sej


Sen ett personligt meddelande till en person:
Om du nt hade gett dej sj så jävla mkt hopp från början o förväntat dej så hade du nt blivit så jävla lessen när svaret blev som d blev.

Asså man ska aldrig tro, man ska veta. O de när man vet som man kan ha hopp o så.. :P
De fan sant ju. De när man bara tror nånting som saker blir fel

Nåja, Nu har jag nt råd me tiden att sitta här. Nu blire lite mer psykologi sen en skön dusch :) <3 Puss på er



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0