-Nattis Värld- -

At Nells´place

Feettt naajs ;)


Sitter här hos Nella, har väl nyss bytt om typ. Vi hade verkligen en toppenkväll! Bahar gick på bussen nere vid henne sen åkte vi o gick av vid kvantum in där o köpte cola sen till hemmakväll. Vi kom hem till Nella me ett kg godis, Cola o lite energi drycker! Fetis dagen till max!
Kvällen o natten bestod av mkt tjejsnack, skratt, flipp, kortspel, spådomar (hemmagjorda), strippshow, dregglande för Spartacus-blood and sand som var på tv. Jag fastnade lite ibland för att förklara va serien handlade om. så fucking bra den e!

Måste nog tillägga att Bahar vann varenda kortspel vi körde... *suck*

Vi somnade nog nån gång runt 3-4 på natten! En riktigt nice tjejkväll som vi måste köra igen!
De ska ha lite sånt ikväll me nåra av våra andra tjejer men jag kan nt :/ jag jobbar ikväll 16:30-23. Kuligt. D blir nattbuss hem för mej idag. Snälla, håll koll på era fulla syskon, Hoppas ingen spyr på bussen igen.

Nåjaaa.. Nu har jag nt mkt mer tid för o sitta här.
OM mitt internet har slutat fucka sej hemma så kör jag nog 1-2 inlägg inatt! Imon blire jobb för mej igen hiihiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0