-Nattis Värld- -

Update med riktigt nice innehåll

Varning för ett långt inlägg

Oj oj oj. Dålig update lr vad. Men aahh d har hänt så mkt. Så mkt grejer att de sjukt. Jävla one tree hill liv man har ibland hahha :D
Jävligt många av de senaste dagarna har varit helt underbara. Tack vare en speciell person... Tack baby du e underbar<3
Mkt saker har hänt, både bra o dåliga. Men så e livet lrhur. Bra o dåliga saker måste hända helt enkelt. Den senaste typ veckan har endå varit bra ups för mej:) Vill nt ha nåra mer downs.
Men iaf. Som nåra av er kanske förstått så har d kmit in en ny kille i mitt liv - Arif <3 Helt jävla... aahh :D Inga ord för hur jävla bäst du e :D hihihi<3<3 du e min solnce :D

I måndags blev d en tatuering för lilla mej :)



D kmr va mkt snyggare när de läkt o så. Denna bilden e tagen precis efter.
För er som undrar, vrf Jenny så e min förklaring såhär enkel:
Jenny e en väääldigt speciel person. Mer tänker jag nt säga.


Igår var d dags att börja min resa för o åka o hälsa på lilla mamsen :) MEN, så försov ja mej, jag missade då mitt tåg till Enköping, så fick köpa en ny biljett på sista minuten,  Tillslut så fixa d sig. Har lagt mer än 1000 kr för o kunna åka hit nu :O
Fick en biljett där jag skulle byta i sthlm :P..
När tåget var påväg att rulla in på centralen så fick man endå se lite av Stockholm på båda sidorna liksom. Jag satt me uppspärrade ögon o kollade åt båda hållen flera ggr!! :D Stockholm e en underbart vacker stad faktiskt!

Idag så va d bara o vakna. Jag försov mej lite då, som vanligt... Skulle ta buss 11:30 in till stan då i Enköping o ta tåget te sthlm o trf min gamle vän Enno! Fan vilken rolig dag jag har haft. Först fick jag stå på centralen i typ en kvart o vänta på honom, stod vid "d stora hålet", jag vettefan hur man ska kuna förklara d på ett annat sätt:P Sen så såg jag honom o d va så jävla kul o trf honom igen! :D
D blev lite rundtur i sthlm, äta tacos o en fika på gamla stan!! Sen åkte vi lite tunnelbana oxå, jag har ju nt varit i sthlm så allt där e typ kul för mej, hehe
Hade en jättetrevlig dag så tack för d Enno! <3

Här kmr då lite av dagens bilder :D

Ahh, här gick jag in o köpte typ allt då. HAHAHA neej, gick aldrig ens in

ASSÅ KOLLA NAMNET PÅ DENNA BUTIKEN!!
Så jävla najs.. jag ba de mitt naaaamn, fast me ett H men d gör inget:D


Hehe, Enno fick en ny flickvän.
Denna statyn e så jävla nice! DEN E ALLTID VARM!! Jag kände på den o den har typ nåt element i sej lr liknande så den alltid e varm! Så jävla coolt :D

Vrf kan de nt ha igång fontän helvetet när jag väl kmr dit o hälsar på :D Ennos svar: Men den har de ju ba igång på sommaren
Mitt svar: jaa men när jag kmr så kmr solen. HAHA vi båda ba börja garva :)


Här på café opera dåå så va vi typ för snygga för o kma in (HAHA)

COoling :P

Fint när löven faller i parken :D

Fan va najs o kunna åka skridskor asså! Men men, kan nt ens stå upp på d så:P

Sååå himla gott, lite fika på gamla stan


Kungahuset..
Visste nii. Att när flaggan e hissad där så e kungen hemma. Den va hissad idag. Tänkte vi kanske borde hälsat på men neej. vi e för fina för sånt sällskap
HAHAHA..

Avslutar me en bild på oss. Gillar bakgrunden som fan!

D typiska som hände när jag kom te enköping sen igen då va att: jag hann nt me den bussen jag hade tänkt ta te fjärdhundra igen då där mamma bor. Så jag fick vänta... lääääääääänge.. :( Suck
Men nu e jag hemma iaf. E rätt trött i fötterna faktiskt efter all promenad idag. Gick runt en del i Enköping sen me ju så.
Fan.. trots att man har stövlar me klack så endå Enno längre än mej.. HAHA :D din jävel ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0