-Nattis Värld- -

Sååå god maat <3

Gårdagen blev ju enna toppen då va;)

Farmor o farfar kom hem till oss o vi åt tårta o sådär för o fira lilla Williham. Alltid kul o trevligt att umgås me familjen (vilket de nt tkr jag gör så spec mkt längre)

Sen på kvällen drog jag hem till Arif igen o runt halv elva laga vi jäääättegoda pannkakor :D <3 Dom blidde sådäär jättesmarriga!
Jag kunde iaf kma upp på morgonen dåå:D Så va d skola som gällde. EFTER D så åkte jag o Arif o handla lite maaat :D Nu sitter vi o e jättemätta o belåtna efter att vi laga jättegod kyckling me potatisklyftor!! YUMMIIIEEE<3

Nu ska jag snart dra mej hemåt för o va hemma en stund .............- en stund.. ;)

Imon ska vi ha en jävla tema dag lr nåt i skolan. Så börjar 8,15 när jag skulle börjat fucking 10:50. DE SVIDER ASSÅ!!! GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHH. Efter skola blire jobb. De väl alltid kuuuwl! :D

Va jag babblar om en massa ointressanta grejer egentligen?
Finns så himla mkt grejer man hade kunnat skriva MEN man kan ju nt hänga ut folk i bloggen hur som helst. Även om man hade velat. Liksom bara säga: VA FAN HÅLLERU PÅ ME!!
Men mmmm.. nåja, va ska man göra..

PussoKRam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0