-Nattis Värld- -

Livet e fyllt av överraskningar

Livet e verkligen fyllt av överraskningar. Finns både bra o dåliga. O den senaste tiden har jag faktiskt fått mej både bra o dåliga.

De bra överraskningarna kan oxå lätt bli dåliga. Precis som dåliga kan bli bra.
De bra överraskningarna kan bli dåliga pga att de nt alltid håller i längden. Medan de dåliga kan visa oss väldigt mkt. De kan lära oss väldigt mkt av livet, de visar oss misstagen vi nt ska göra igen.

Men vilka av livets överraskningar e då de som verkligen e bra? De som verkligen e de vi behöver. Jah, kanske e d både och för att vi på nåt sätt ska få en balans i livet.

Tror d e d som fått mej i obalans. Jag har nt haft så mkt av d positiva den senaste tiden. De då vardagen rubbas o man nt riktigt vet hur man ska hantera d.
Jag hoppas innerligt på att detta ska förändras. Men förändringen ligger oxå inom mej. De jag som måste välja att släppa d onda o låta d goda kma in. E bara osäker o rädd. O e nt säker på allt längre. Känner mej oerhört osäker när d gäller allt faktiskt så allt blir så oerhört komplicerat hela tiden, okej, jag gör d komplicerat ofta men ....

Jaah som sagt. Jag e i obalans. Jag måste bara göra mitt bästa för o hamna i en bra balans.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0