-Nattis Värld- -

Godeftermiddag era fetisar

Hänger ärligt talat nt me i tiden asså. Den går för fort för att jag ska kunna fatta va som händer.

I tisdags va d ju en helt underbar tjejkväll me Emelie o IQra. Sen var d ba o vakna för o gå o skriva nationellt prov i svenska. Jag blev faktiskt klar fortare än va jag hade tänkt mej :P Jag hoppas ba att d blir bra. Hade lite betygsprat i dag för läraren vi har i Svenska, religion o filosofi, o jag ska jävlar göra bra ifrån mej nu resten av året för d verkar som att d kmr bli bra betyg där då ennaaaa;)

Förövrigt har d vart en del ganska lugna dagar, har mkt plugg o göra nu innan jul men man får la ba kämpa.
Imon blire jobb 12:15-19. Gööttanns :D

Idag e d en speciell dag för en viss liten Arif fyller ååååår :D GRattiiiis baby<3
Idag fick han en jättefin t-shiirt av mej :D Innan d hade han ju fått ett jättefint armband av mej som jag köpte i västerås på lovet. Grejen e ju den.... att d va tänkt som födelsedagspresent men jag e så fruktansvärt dålig på att ge presenter. jag blir typ gladare än personen som ska få d. Jag kunde nt hindra mej ifrån att ge han den så fort jag kom hem;D Gulliii jag e va


Märkeer att jag har blivit sämre på o blogga. :S Måste skärpa mej. Får ju fan skrivkramp om dagarna :)
PussoKram<3



Old pic.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0