-Nattis Värld- -

Dagens..

Dagens låt. Brings back old memories...

Förövrigt en helt ok dag. D blev att bara sova för mej o sen ta sej in te håsten. Soft me mina homies. Håsten en mi corazon fifan :D <3

Imon får la jag endå dra mej te skolan. Ska ha utvecklingssamtal. Kan säga att jag e en aning nervös i där asså. Men mmmm. Wish me luck.

Förövrigt tänkte jag ba bidra me dagens tanke :

"Man ska aldrig tro för mkt, lr ha för mkt hopp"

Thanks for the reminder Vicky<3

Måste tillägga att jag saknar min söta Victoria som fan. Nt kul me ett liv utan dej. Hade behövt dej i all skit jag går igenom<3 Önskar du kunde vart här.
Vintern e riktigt kall i år så du kanske skulle blivit en isbit min kära argentinska :D Meeeeen jag hade tinat upp dej igen me min kärlek :D
Fan va söt jag e ibland (A)

Gotta goo. Ska chilla lite mer me Iqroosh sen dra mej tbx hem te Katrin.

Peace out <3

Kommentarer
Postat av: Hemmafrun

Du va i håsten o besökte inte mig ?? :(

Kommer snart ge upp you know honey

2010-11-29 @ 22:53:01
Postat av: nathalie

den låten är fett skön :)

2010-12-01 @ 04:51:50
URL: http://nathalieke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0