-Nattis Värld- -

Ahmen Tjenaaaaaa

Dagen idag blev nt riiiktigt som jag tänkt mej, lite väl för mkt sömn om man säger så ;)

Nu har jag o Arif iaf vart o handlat lite. Min lillebror Williham fyller 3 år idag så vi tog en sväng om Karlssons o köpte lite bilar (A). Lite annat smått o gott oxå klart, sen blev d en sväng förbi hemköp oxå
De sjukt, e 5 min hemifrån, men pallar nt gå hem. E så lat. Menemne, han fyller ju år :D o nt vart hemma nånting typ på ... for ever ..*asg*
Trivs ju här :$

Får se hur d blir hemma sen. Tror jag ba går hem o firar honom lite, fixar lite o sen tbx hit.(A) I CANT HELP MYSELF :D:D:D:D

Igår gick iaf tågresan bra. Förutom att min telefon verkar ha fått flipp, spel på livet lr nåt. Satt o skrev vääärldens sms te en tjejkompis. o den bara börjar vibrera nonstop o jag kan tn ens stänga av den. HELT SJUKT. Vettefan va d e me den.
Jag har tatt hand om den bättre än någon annan mobil innan o ändå börjar den cpa.. mmmmm irriterande

Neeej nu har jag nt tid o sitta här, tänkte ba köra ett inlägg lite snabbt
Ha d bääst
PussoKRam :D <3
Kolla va fiina vi eeee :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0