-Nattis Värld- -

What to do?

Vet nt va jag ska göra.. har ingen lust o ba sitta hemma o plugga. Känner att jag vill dra mej ut.. Kanske på en promenad lr nåt.. Känner att jag behöver tänka lite. Va på bra humör innan men d kan ändras fort. Jag kan nt kontrollera onda tankar inom mej som uppstår ibland. Önskar jag nt hade typ agressions problem. Men d e ju den jag e lr hur..
Man kan ju nt ba ändra sej sj hur som helst. Jag e den jag e... Men.. aah.. Kanske om omständigheterna kunde förändras? Då skulle jag nt gå runt me de här tankarna?... Vet nt ..

What to do egentligen? FInns la nt mkt man kan göra åt saken. Vill ba krypa ner i ett hål nånstans o gömma mej. Orkar nt mer problem. Orkar nt me shit.. VIll ba leva utan hinder o utan problem. E d så svårt o förstå? E d så svårt att acceptera?

Jag vet nt ? Kanske för vissa. Finns så många människor som ba älskar att skapa problem för andra. Jag tror jag e en måltavla ibland. Folk verkar älska att fucka sej me mej på nått sätt...

Orkar nt mer.. Nt mer skit..

Orkar nt ens tänka på sånt här.. Kan man nt leva som en hippie o liksom ba tänka aaah peace and love.. Neeh .. tror nt världen funkar så. Men människan endå vill d ska funka så.. Förutom de som e typ..aah vet nt.. de som nt e goda människor..

Fattar nt ens va jag skriver... O ingen behöver ens läsa. Ba behöver få ut tankar jag nt ens förstår mej på sj. Fattar ingenting nu. Behöver nog ta mej ut på en promenad.. Orka va en bitterfitta..

Jag har d bra endå.. JAg behöver nt deppa.. Behöver nt ens tänka på problem! Har världens bästa liv egentligen, har allt jag behöver..

Såååå... varför deppar jag?? Vrf får jag tankar som äter upp mej inifrån??

Fattar nt ens va d e me mej..

Va håller jag på me ?? :S....

NEEHHH jag tror jag får gå ut på en promenad o köpa lite droger.... HAHAHAH
Me droger menar jag coca cola då ;)..thats my drug.. What´s yours??..
Haha fattar knappt sj va jag nyss skrivit men aah. ibland blir man på depphumör o får lite damp sådär (A).. iaf jag..

Kommentarer
Postat av: vicky

jag har ju läst allting:)

vad är det som är fel älskling?

du vet jag är har för dig, och för alltid!!!! även om vi är så långt borta om två månader..

du är underbar!!!! kommer att sakna dig såååååååååå:(

vi får njuta livet nu eller hur?

kanske vi kan göra något nästa vecka. du kan komma hos mig och sova över och sen drar till skolan tillsammans, eller nåt sånt

jag är aströtttt, så förlåt om du inte fattar en skit när jag skriver hahaha men det går inte att jämföra med mitt dans arbete! hahaha det var ju SSSKIIIIIIT dåligt!!!!!!



älskar dig min vän <3

2010-05-30 @ 15:16:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0