-Nattis Värld- -

VI SERVERAR INTE GAMMAL MAT

Jag måste försvara mitt jobb

Undersökningarna som gjort nu om McDonald´s har gått helt överstyr tkr jag. Vi serverar nt gammal mat. Sen kan jag nt säga hur de gör på de restauranger som de blivit påkommna men jag menar. Om en person gör fel, gör tio andra d oxå då?
Man kan nt dra alla över en kant o säga ah dom gör så o dom gör så... Visst, vi e en kedja, men alla har olika ägare, arbetsledare o medarbetare o man kan ju självklart nt säga att varenda en gör helt fel.. De ju sjukt!

Neeh hörni! fortsätt ät på donken. Vi serverar riktig mat ;)



Tkr d enda vi hade behövt ändra på e våran inredning haha! Den e så tråkig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0