-Nattis Värld- -

Underbar dag:)

Dagen börja me att vakna tidigt:), frukost o fix.. Sen sola lite, tvättat o hängt upp tvätt ute. Underbart att kunna göra d nu :). Sen åkte vi me (nästan hela) familjen in till stan o åt jättegod glass. Sen hem igen o då grilla vi. GOTT. Efter d gick jag o Helene ut på promenad.
Efter d så satt vi oss i köket o drack cola o åt choklad ( vi kände vi behövde få tbx fettet vi blev av med från vår långa runda *asg*) så då gjorde jag klart en grej i engelskan så e klar me allt där vikket känns jävligt gött :D

Tkr d känns som vi fått gjort en massa idag vikket jag e väldigt glad för :)

En mkt nöjd Natalie som ligger i sängen o ba myser nu :)

Snart blire duschen o nane dags för o orka kma upp till skolan imon. Skola från 8,40-16 o sen efter d har jag jobb kl 18-21:45

Godnattis på er.. hoppas ni sover goooott:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0