-Nattis Värld- -

Så jävla typiskt mej

Känns som att SÅ FORT man får pengar slösar man bort allting :S Men gör man verkligen d? Jag vet nt .. men idag så köpte jag en ny bikini o ett par leggins på gina.. Sen köpte jag en film på hemmakväll. Nämnligen Robsessed. D e typ som en dokumentär me Robert Pattinsom lr nåt o sen en film me honom jag ska kolla in ikväll :) HAHA. Känns nice endå men aah

Fan har en jävla massa o göra o har ingen som helst aning om hur jag ska kunna hinna me allting. Usschh.. nt roligt men aah d får la gå..

Denna veckan ser jobb ut såhär för mej: Mån, Ons, Tors, Fre, Lör.. så som ni ser blir d tajt me tid.. MEN JAG SKA KLARA D :D.. jag e bäst

haha :D O d e så typiskt mej att alltid skjuta på saker o ting. När jag väl kmr hem o få känna hur d e o ligga i sängen vill jag fan nt göra annat :O.. Ja herregud, va ska vi göra me mej? :O.. E ba så förbaskat skoltrött så d finns nt ... Kan man nt ba födas me en utbildning? Man ba får välja redan i livmodern.. d skulle ju vart toppenbra:D HÖHÖ..

Kommentarer
Postat av: Sandra

Aaa tänkt va skönt om hade fötts med en utbildning :)

Åh då lånar jag den filmen när jag kommer upp en kväll så jag får sett den :P Deal?



Ha det bra kussen!

2010-05-25 @ 20:24:46
URL: http://angelcake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0