-Nattis Värld- -

På jobbet :)

Sitter på jobbet nu haha..har rast o tänkte köra ett snabbt blogg inlägg:P
Idag va d nationella i spanska.Vet ärligt talat nt hur d gick men vi får la se.. Sen va d stan me vicky o sen drog jag mej ner te jobbet.. Nu har jag jobbat sen kl 17 o slutar nt förrän 22:45. Sen när jag kmr hem te Jorge blir d till o sitta o plugga..Dags för min redovisning om El salvador imon såå.. D måste bli klart.. Blir nt mkt sömn den här veckan :S.. Jajaa :) Jag kämpar på iaf..

Idag har jag fått news om att KRISTEN STEWART O TAYLOR LAUTNER KMR TE SVERIGEEEEEE.. . de ska kma i samband me eclipse premiären:O:O:O:O.. fan va najs d hade vart o se dooom!!:D:D:D:D:D:D

Jaah herreguuuuuud :)..

Nu måste jag snart jobba igen... :) Hope u will have a good niight :)


Kommentarer
Postat av: vicky

älskar diiiiiiiiig!

vi får tagga stockholm natalie norden <3 hahaha

2010-05-26 @ 20:28:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0